Monday 25 March 2013

jodoh...



JODOH..

# malam nie jom layan kisah JODOH..
nak jadikan cerita ramai antara sahabat2 ak sudah mula mengorak langkah kealam perkahwinan.. lepas sorang..sorang...siap dah ade tengah tunggu cahaya mata lg..fuhh~~memang bahagia... aku pun xlame lagi nak dapat anak buah yang pertama..and in sha allah baby girl...<3 
okei melencong plak... *_*
-- Yup mmg xboley d nafikan jodoh 2 adalah rahsia ALLAH sejak azali lagi...(kalau kite tw awal2 dh x surprise la kan) hehe...mengikut pengamatan ak la kan...skrg ramai yg bertemu jodoh melalui laman sosial contohnye 'facebook'..alamaklum la kan kite kn generasi Y...adakah ak salah orang di antaranye..hehe #tggu dan lihat jela #

-- Bila tgk sorang2 kwn ak nak meningglkan zaman bujang nye ase mcm xpercaye jew... rase macam.. "woow dah besa rupanye kita" hehe tapi ak still rase ak kecik cm dulu...bukan kerana "fizikel" ak okei!! 

-- bagi mereka yg dh bertemu jodoh 2 buat ak rase sedikit jeles..hehe.. Ha mula la 2 pk len... aku bukan xsaba nak tinggalkan zaman bujng nie..bagi ak banyak lagi bnde yg ak belum lunaskan...perjalanan ak masih panjang, pengorbanan ak masih belum cukup , baru kat hujung kuku je kot!! cuma aku jeles..teka-teki diorg dah terjawab. diorg dh taw jawapan..siapakah JODOH diorang..dan aku masih xde jawapan untuk itu... =(
jadi jangan tanya aku " hey yanie dh berpunya belum???" haha (bajet jew!)

--pesanan kepada bakal imam ku....( moge2 ketemu)
# aku x minta yang terlalu kaya dengan harta benda cukup la dade mu kaya dengan ilmu yang boley membimbing aku dan menjadi imam ku hingga ke jannah...
#aku xminta mulut yang manis melontarkan jnji2 cukup la sekadar apa sahaja yang kau mampu laksanakan 
untuk aku
( Tapi lau dapat yg perfect ape salah nye hahaha)....take note pada yang berkenaan ... Oppss ade kew??? T_T

NOTE ::
 penulisan malam ini tiada kene mengena dengan sesiapa...ia hanyalah untuk mengisi mase kosong ku di malam hari.... 

2 comments: